Tuesday 5 June 2018

Salam 2018

Assalamualaikum 2018..

        Pagi ni tiba-tiba aje aku teringat kan blog sepi ini, yang dah lama ku abaikan. Tiba-tiba saja terasa rindu menjengah kalbu. Maka, jari-jemari montel ku mula google nama blog ku ini yang telah ku lupa address link sepenuhnya.. huhuuu...

Arghhh...rupanya kali terakhir aku post di sini ialah pada tahun lepas, iaitu pada tarikh harijadiku, bulan November 2017.. Terobek Trip Kashmir. Sekarang dah bulan Jun tahun 2018, masih tak ada pun ku post kan apa-apa story.. isshh isshhh.. oiiii..lamanya blog ku sepi tanpa berita...




Bila ku tengok dalam ruang blogger, banyak cerita yang aku draf, tinggal saja terbengkalai.. dek kerana kekangan waktu tika itu.. maklumlah asik travel je tak berhenti. Salah satunya, story Kembara 2017: Trip London-Turki-Iran yang belum habis lagi, yang terakhir adalah Part (7). Tak tau lah samada aku masih bisa menceritakan detail pengalaman itu tak kerana dah terlalu lama disimpan. Draf yang ku buat tu ialah pada 27/2/2017.. heheee.. dah peram setahun lebih... lama kan? 😄

Hujung tahun lepas pun aku ada travel lagi.. itu ke Bangkok pulak, naik keretapi malam, perjalanan 16 jam dari Hatyai oiii.. saja nak experience.. sempena cuti tahun baru.. syok jugak. Lepas dah sampai di Bangkok, aku dan geng teruskan perjalanan ke sunflower farm di Khao Yai, seterusnya ke Phu Thub Bhek pula. Tempat tu tersangatlah sejuknya dan kita berada tinggi dari awan. pergghh.. Nantilah, kalau free aku post entri tentang tu ek..


Awal tahun ni pula iaitu bulan Januari 2018 yang lalu, aku telah ke Jeju Island di Korea pula. Memang sangat cantik pemandangan di sana dan sangat sesuai untuk honeymoon.. Bilalah boleh nak share story kan? hmmm...


Tadi sebelum post ini, sempat ku post kan Salam Ramadan, buat pembuka bicara tahun 2018 ini. Moga lepas ini, aku dapat selalu meng.. update post ku ye...

ok, bye for now..
              ta ta ti ti tu tu......


No comments:

Post a Comment

Popular Posts